MONITORUL OFICIAL LOCAL
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
– Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna/contrasemna/aviza actele administrative, precum obiecţiile cu privire la legalitate.
– Registrul pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Publicaţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
ALTE DOCUMENTE PUBLICE
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
a) Proiectele hotărârilor Consiliului Local;
b) Dispoziţiile autorităţii executive, numai în cazul celor cu caracter normativ;
c) Probleme de interes public care urmează să fie dezbătute de autorităţile administraţiei publice locale;
d) Proiecte de hotărâre ale Consiliului Local cu caracter normativ;
e) Minute ale ședințelor Consiliului Local în care se consemnează, în rezumat, punctele de vedere exprimate de participanţi la o şedinţă publică;
f) Procese-verbale ale şedinţelor Consiliului Local;
g) Declaraţii de căsătorie;
h) Documente neprevăzute la lit. a) – g) şi care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică;
i) Alte documente neprevăzute la lit. a) – h) a căror aducere la cunoştinţă publică se apreciază ca fiind oportună şi necesară.
Registrul privind înregistrarea refuzurilor de a semna / contrasemna / aviza actele administrative, precum și obiecţiile cu privire la legalitate.
* Documente emise de primărie care fac parte din categoria informațiilor publice.
It seems we can’t find what you’re looking for. Perhaps searching can help.
♦ Registrul pentru consemnarea comunicărilor, propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la:
ANUNȚURI PUBLICE
(anunțuri imobiliare, somații publice, posturi vacante, documente care, potrivit legii, fac obiectul aducerii la cunoştinţă publică)
IMPORTANT: Formularul digital de intare în România
GUVERNUL ROMÂNIEI
COMUNICAT
Începând cu 20 decembrie 2021, persoanele care intră în țară trebuie să completeze formularul digital de intrare în România (PLF), document adoptat la nivelul a 18 state din Uniunea Europeană și reglementat astăzi de Guvernul României.
Ce este formularul digital de intrare în România?
Formularul este un document pe care sunt prezentate țările și zonele în care o persoană a călătorit, înainte de a intra în România.
Formularul este necesar pentru protejarea sănătății noastre și a celor din jurul nostru, pentru că eficientizează anchetele epidemiologice și măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Ce informații conține formularul digital de intrare în România?
• Numele și prenumele, datele de identificare și de contact;
• Țara, regiunea și localitatea de unde călătorește spre România, inclusiv cele tranzitate;
• Localitatea și adresa de destinație în România;
• Mijlocul de transport cu care călătorește spre România;
• Data intrării în România;
• Datele minorilor însoțitori, dacă este cazul.
Cine trebuie să completeze formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când trebuie să completez formularul?
Formularul se completează individual cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator.
Cum se verifică formularul?
La verificarea cărții de identitate/pașaportului în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Acesta nu trebuie tipărit.
- Cine are acces la datele personale completate în formular?
- Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
- Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
- STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în țară.
Întrebări și răspunsuri referitoare la Formularul digital de intrare în România (PLF)
Cine completează Formularul digital de intrare în România?
Formularul se completează de către toate persoanele care intră în România și călătoresc cu avionul, trenul, mijloace de transport rutiere sau navale.
Unde pot accesa formularul digital de intrare în România?
Formularul digital poate fi generat electronic prin intermediul platformei https://plf.gov.ro, dezvoltată de Serviciul de Telecomunicații Speciale pe baza cerințelor operaționale ale Ministerului Sănătății.
Pentru eliberarea formularului este necesară autentificarea cu o adresă de e-mail, unde utilizatorul primește un link de acces. Ulterior, se completează câmpurile cu datele solicitate. Pașii sunt similari cu cei pentru generarea certificatului digital UE COVID.
Platforma https://plf.gov.ro va putea fi accesată de orice persoană, începând cu data de 20 decembrie 2021.
Când completez formularul?
Formularul se completează cu maximum 24 de ore înainte de a intra în România sau în termen de 24 de ore de la trecerea frontierei. Acesta poate fi completat electronic de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator și nu trebuie tipărit.
Ce se întâmplă cu cetățenii care vor veni fără plf?
Persoanele care se prezintă la punctele de trecere a frontierei fără formular vor avea obligativitatea de a-l completa într-un termen de 24 de ore. Necompletarea Formularului digital de intrare în România se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 3.000 lei.
Cine verifică plf-ul în punctele de frontieră?
La intrarea în țară, după verificarea cărții de identitate/pașaportului, în sistemul informatic al Poliției de Frontieră va fi afișat dacă persoana a completat formularul.
Dacă sunt persoane din aceeași familie care călătoresc împreună, completează toți formularul?
În cazul în care membrii unei familii călătoresc împreună, formularul poate fi completat de un singur membru adult pentru toți membrii familiei.
Minorii completează formularul?
Pentru minorii care intră pe teritoriul României, obligația de a completa formularul revine părinților, tutorelui sau reprezentatului legal.
Ce date introduc în formular?
CNP și celelalte date de călătorie pentru cetățenii care călătoresc cu carte de identitate românească.
Datele din pașaport sau din cartea de identitate, pentru persoanele care nu călătoresc în baza cărții de identitate românești.
Informațiile referitoare la mijloacele de transport sunt cele de pe biletele de călătorie.
Trebuie să introduc toate țările prin care am trecut?
În formular se introduc datele despre țara în care am călătorit, dar și cele ale țărilor pe care le-am tranzitat în ultimele 14 zile. Declararea unor date false în Formularul digital de intrare în România intră sub incidența prevederile Codului Penal și se pedepsește conform legii.
Dacă am greșit, pot edita formularul?
Odată salvat, formularul nu mai poate fi modificat. Dacă doriți să actualizați informațiile din formular, puteți să îl completați încă o dată și să salvați.
Toate formularele pe care le-ați completat la intrarea în țara noastră pot fi vizualizate în meniul „Listă formulare” din aplicație.
Ce se întâmplă cu formularele după completare?
Formularul ajută personalul medical să realizeze anchetele epidemiologice și să asigure măsurile sanitare în sprijinul populației.
Pe baza datelor din formular, direcțiile de sănătate publică vor putea identifica și lua legătura mai ușor cu persoanele care au intrat în contact, în timpul călătoriei, cu un cetățean infectat cu virusul SARS-CoV-2.
Unde se stochează datele din formular?
Toate formularele se stochează în infrastructura de comunicații a statului român. Datele sunt protejate fizic și juridic și nu sunt transmise către terțe persoane.
Cine are acces la datele personale completate în formular?
Datele completate în formular sunt accesate doar de angajații autorizați ai direcțiilor de sănătate publică și pot fi folosite strict cu scopul desfășurării anchetelor epidemiologice.
STS asigură măsurile specifice de securitate cibernetică ale sistemului informatic de eliberare a formularului digital de intrare în România.
Dacă nu am adresă de e-mail cum completez formularul?
Persoanele care nu dețin o adresă de e-mail se pot adresa aparținătorilor sau unor persoane apropiate de încredere, pentru a completa formularul cu datele personale.
Contact:
Biroul de presă al Guvernului presa@gov.ro
Telefon: +40741252555
Website: http://www.gov.ro/, Facebook: https://www.facebook.com/guv.ro
Consultare publică asupra Proiectului de Hotărâre privind strategia locală a comunei Buceș, pe perioada 2021 – 2027
Primarul comunei Buceș a inițiat procedura de consultare publică privind strategia locală a comunei Buceș, pe perioada 2021 – 2027
Declarații de avere și de interese
Transparența veniturilor salariale
Rapoarte și studii
Toate documentele de interes public
Carieră – posturi scoase la concurs
ROMANIA
JUDETUL HUNEDOARA
PRIMARIA COMUNEI BUCES
Nr. 1044 din 24.07.2018
ANUNŢ
Primăria comunei Buces, judetul Hunedoara organizează concurs pentru ocuparea functiei publice de execuţie de referent de specialitate , clasa II, grad profesional superior din cadrul compartimentului urbanism si amenajarea teritoriului .
Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt:
a. dosarul de înscriere se depune până la data de 20.08.2018,ora 15,00;
b. selectia dosarelor în data de 23.08.2018 , ora 12
c. proba scrisă va avea loc în data de 30.08.2018, ora 10
Condiţiile de participare la concurs sunt:
- studii superioare de scurta durata absolvite cu diploma , curs care atesta efectuarea unor specializari si perfectionari in domeniul : urbanism si amenajarea teritoriului ;
-
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 7 ani.
-
să îndeplinească condiţiile prevăzute de art.54 din Legea nr.188/1999, republicată, pentru ocuparea unei funcţii publice.
Concursul se va desfăşura la sediul instituţiei.
Bibliografia se afla afisata la sediul Primariei comunei Buces si pe site-ul Primariei comunei Buces.
PRIMAR
Achim Marcus Traian
Raport de evaluare a aplicării Legii 52/2003 în anul 2017
Raport de evaluare a aplicării Legii 52/2003 în anul 2017
Dezbatere publica privind Proiectul de buget al Comunei Buces pentru anul 2017
Proiectul de buget al comunei Buceș pentru anul 2017, supus dezbaterii publice
ANUNT
În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 2 din Legea nr. 52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vă aducem la cunoştinţă că azi, 10.03.2017 s-a initiat de catre primarul comunei Buces, dl. Achim Marcus Traian
PROIECTUL DE HOTARARE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI LOCAL AL COMUNEI BUCES PE ANUL 2017
Proiectul de hotărâre poate fi consultat la sediul Primăriei comunei Buces până la data de 24.03.2017, ora 10.00 .
Se pot depune la sediul Primăriei comunei Buces, la compartimentul Secretar comuna, sugestii, propuneri, opinii referitoare la acest proiect de hotărâre.
PRIMAR
ACHIM Marcus Traian
Documentele bugetului pot fi consultate și de aici
- EXPUNERE DE MOTIVE nr. 1660/16/10.03.2017 LA PROIECTUL DE HOTĂRÂRE PRIVIND APROBAREA BUGETULUI LOCAL PE ANUL 2017
- PROIECT DE HOTARARE nr.16/10.03.2017 privind aprobarea bugetului local al comunei BUCES pe anul 2017
- ANEXA1 – Bugetul Comunei Buceș pentru anul 2017
- RAPORT Privind proiectul de buget pe anul 2017
Dezbatere publica
Primaria comunei Buces
sat Buces, nr. 79, cod postal 337135, judetul Hunedoara , ROMANIA
telefoane +40 254 684 328 sau tel/fax +4 0254 684 338
e-mail: primariabuces@clicknet.ro
[ribbon toplink=”true”]SUBIECTE SUPUSE DEZBATERII PUBLICE[/ribbon]
Dezbaterea publica a Regulamentului Serviciului de Salubrizare
pentru judetul Hunedoara
Primaria comunei Buces a initiat procedura de consultare publica, in conformitate cu prevederile Legii 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica, cu privire la prevederile Regulamentului Serviciului de Salubrizare pentru Judetul Hunedoara care urmeaza a fi adoptat, ca urmare a implementarii Sistemului de Management Intergrat al Deseurilor in judetul Hunedoara.
Regulamentul poate fi consultat (aici), sau la sediul Primariei comunei Buces, nr. 79, jud. Hunedoara ori pe site-ul www.adideseurihd.ro
Etapa consultarii publice are loc in perioada 20.07.2015 – 31.082015
Persoanele interesate pot trimite sesizarile, observatiile, punctele de vedere la adresa de email:primariabuces@clicknet.ro pana la data de 31.07.2015 sau pot inregistra adresele scrise la sediul Primariei Buces din sat Buces, nr.79, jud. Hunedoara.
Data 20.07.2015
Primarul comunei Buces
ACHIM-MARCUS Traian
DESCRIEREA PROIECTULUI
Proiectul se referă la dezvoltarea unui sistem integrat de gestionare a deșeurilor īn județul Hunedoara.
Populația județului este de aproximativ 457.662 locuitori (īn 2011), respectiv 24,8% din populația regiunii de vest și 2,23% din populația totală a țării. Aproximativ 75% din populație locuiește īn mediul urban, īn timp ce restul de 25% locuiește īn mediul rural. Județul Hunedoara are o suprafață totală de 7.063 km2 și se īnvecinează cu județul Gorj la sud, cu județele Arad, Timiș și Caraș Severin la vest și cu județele Alba și Vālcea la est. Pe teritoriul județului Hunedoara se află 7 municipii, 7 orașe și 55 de comune.
Proiectul vizează rezolvarea problemelor ecologice și operaționale semnificative asociate generării și gestionării deșeurilor, precum și dezvoltarea unui sistem integrat de gestionare a deșeurilor la nivelul județului, care să īmbunătățească nivelul de trai al cetățenilor. Sistemul propus cuprinde toate elementele gestionării deșeurilor, de la prevenire și colectare pānă la eliminare şi este adaptat nevoilor județului, fiind identificat drept cel mai rentabil și accesibil pentru locuitorii județului.
Obiectivele specifice vizate de sistemul propus cuprind:
• Prevenirea generării deșeurilor prin promovarea compostării individuale și printr-o mai bună informare a populației;
• Creșterea ratei de conectare la serviciile de salubrizare īn zonele rurale, pentru a ajunge la 100%, gradul actual fiind de 90% (īn ceea ce privește colectarea organizată)
• Respectarea Directivelor privind depozitarea și ambalarea, precum și a Directivei privind emisiile industriale, a Directivei-cadru privind deșeurile, a Directivelor privind deșeurile de echipamente electrice și electronice și a legislației romānești īn vigoare, prin implementarea colectării selective și construirea și operarea instalației de sortare și a instalației de tratare a deșeurilor biodegradabile;
• Reducerea globală a eliminării deșeurilor īn cadrul depozitului;
• Protecția mediului īnconjurător și a sănătății publice prin operarea unui depozit conform pentru deșeuri și īnchiderea depozitelor neconforme existente;
• Consolidarea capacităților județului Hunedoara īn ceea ce privește gestionarea deșeurilor, precum și implementarea și monitorizarea lucrărilor de gestionare a deșeurilor.
• O mai bună informare a cetățenilor īn ceea ce privește beneficiile care rezultă din implementarea proiectului, precum și nevoia de schimbare a obiceiurilor acestora privind colectarea și gestionarea deșeurilor.
Dezvoltarea sistemului integrat de gestionare a deşeurilor īn judeţul Hunedoara presupune următoarele lucrări:
• Dezvoltarea unei facilităţi centrale de gestionare a deşeurilor īn Bārcea Mare, inclusiv:
– depozit conform nou;
– instalaţie de tratare mecanică şi biologică;
– instalaţie de sortare
• Dezovoltarea unei instalaţii de sortare şi a unei instalaţii de transfer īn:
-Petroşani
• Inchiderea a 9 depozite urbane neconforme:
-Aninoasa;
-Uroi Rapoltu Mare
-Orăştie
-Deva
-Haţeg
-Calan
-Petrila
-Hunedoara
-Lupeni
Depozitele ce vor fi gestionate de sistem vor include:
o Deşeuri menajere de la populaţie
o Deşeuri menajere de pe străzi, din parcuri şi deşeuri biodegradabile din pieţe;
o Deşeuri din instituţii şi industriale, similare cu deşeurile menajere.
Proiectul are ca scop īmbunătățirea nivelului de trai al cetățenilor din județul Hunedoara, care este afectat de practicile actuale īn materie de gestionare a deșeurilor. Mai exact, proiectul propus vizează, printre altele:
• Reducerea impactului provocat de sistemul actual de eliminare a deșeurilor asupra mediului īnconjurător. Acest impact se referă la poluarea apelor de suprafață și subterane prin levigat și emisia de biogaz, care este un gaz de seră. Reducerea se va realiza prin eliminarea de deșeuri tratate, īn locul deșeurilor mixte netratate.
• Creșterea gradului de utilizare a materialelor din deșeuri și protejarea resurselor naturale (īn special a resurselor minerale – impact global)
• Reducerea cantității de deșeuri care ajung la depozitul pentru deșeuri, mărind astfel durata de viață a depozitului și oferind posibilitatea de a utiliza terenurile libere īn scopuri mai valoroase decāt eliminarea deșeurilor
• Reducerea zonelor inestetice, a mirosurilor neplăcute, a paraziților și a altor riscuri de sănătate asociate practicilor actuale īn materie de gestionare a deșeurilor
• Permiterea accesului la serviciile de gestionare a deșeurilor pentru toți cetățenii județului Hunedoara
• Reducerea costului gestionării deșeurilor prin optimizarea sistemului de colectare a deșeurilor
Īn acest sens, principalele beneficii socioeconomice rezultate din implementarea proiectului propus se pot grupa īn trei categorii principale:
• Reducerea zonelor inestetice, a mirosurilor neplăcute și a riscurilor directe pentru sănătate.
• Economiile de costuri privind resursele, care se referă la recuperarea produselor reciclabile și producerea de compost, precum şi la reducerea cantității totale de deșeuri care ajung īn depozitul pentru deșeuri, ceea ce prelungește durata de viață a depozitelor.
• Reducerea emisiilor de gaze de seră, care se referă la evitarea (sau colectarea corespunzătoare) a emisiilor de metan și dioxid de carbon, care reprezintă de obicei 64%, respectiv 34% din volumul tuturor gazelor generate de descompunerea deșeurilor.
De asemenea, proiectul implică dezvoltarea unei infrastructuri complexe și extinse, care necesită angajarea de personal specializat și nespecializat. Mai exact, pe parcursul fazei de construcție, un număr mare de lucrători va avea șansa să lucreze la dezvoltarea infrastructurii (lucrători temporari). Se prevede că, de la īnceperea operării unităților, peste 200 de persoane cu specializări diferite vor avea șansa de a se angaja. De asemenea, cel puțin 10 persoane vor fi angajate la nivelul Consiliului Județean īn vederea īndeplinirii atribuțiilor asociate Unității de Implementare a Proiectului.
Proiectul va avea un impact direct pe piața resurselor reciclabile, care va fi extinsă īn vederea absorbirii cantităților superioare de materiale reciclabile produse īn instalația de sortare. De asemenea, de īndată ce operarea sistemului se stabilizează și populația este mai bine educată, CLO generat īn instalația TMB poate avea o calitate mai bună și s-ar putea dezvolta o nouă piață.
Un depozit județean particular funcționează īn prezent īn acest domeniu, iar el va deservi tot județul. Această inițiativă este luată īn considerare și integrată īn sistem.
Īn fine, acest proiect, īmpreună cu toate celelalte proiecte de gestionare a deșeurilor dezvoltate īn Romānia, intenționează să contribuie la īndeplinirea tuturor obligațiilor īn materie de gestionare a deșeurilor asumate de guvernul Romāniei pe parcursul procesului de aderare la UE.